شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

 پیام دکتر طاهر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام به مناسبت روز جهانی قدس

همزمان با فرا رسیدن روز جهانی قدس، دکتر طاهر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام با صدور  پیامی مردم شریف استان ایلام و جامعه دانشگاهی را به شرکت در این راهپیمایی فراخواند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، متن پیام دکتر علی‌محمدی به شرح ذیل است:


                                                                      بسم الله الرحمن الرحیم 

 

   مقام معظم رهبری: "روز قدس یکی از آن جلوه‌ های حقیقی اتحاد و انسجام دنیای اسلام است".

    تشکیل رژیم غاصب و سرطانی اشغالگر قدس، توطئه‌ای پیچیده، مرموز و حساب شده برای انشقاق در جهان اسلام و پیشبرد اهداف شوم استعماری استکبار و غرب در خاورمیانه بوده است، که به آوارگی ملت مظلوم فلسطین انجامید. در حالی که مستکبران و صهیونیسم جهانی قصد محو آرمان ملت فلسطین را داشتند، حضرت امام خمینی (ره) با تدبیر راهبردی خود و نامگذاری روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام "روز جهانی قدس"، توطئه مخوف آنان را با شکست مواجه کرد و مسئله فلسطین را در کانون توجه امت اسلامی قرار داد، که ثمره آن تدبیر،  شکل‌گیری مقاومت اسلامی، شکست‌های متعدد رژیم صهیونیستی و حمایت مسلمان، آزادیخواهان و مستضعفان عالم از ملت فلسطین است، که امروز بیش از هر زمان دیگری اشغالگران را در حالت ضعف و انزوا قرار داده است.
بی شک، با استقامت مردم مظلوم فلسطین، مجاهدت رزمندگان مقاومت و حمایت همیشگی امت اسلامی، در آینده‌ای نزدیک شاهد آزادی سرزمین فلسطین و پایان درد و رنج این ملت خواهیم بود. اختلافات درونی رژیم اشغالگر قدس و تحولات منطقه‌ای نشانه‌ تحقق این هدف است.
اینجانب اطمینان دارم، که مردم شریف استان ایلام، جامعه فرهیخته دانشگاهی استان و اساتید، کارکنان و دانشجویان ارجمند دانشگاه ایلام، مثل همیشه با حضور در راهپیمایی روز جمعه 25 فروردین 1402، حمایت خود را از آرمان ملت رنج کشیده و آواره فلسطین اعلام نموده و انزجار  خویش را از صهیونیستم جهانی و اشغالگران غاصب و جنایتکار قدس، فریاد می‌زنند.


                                                                     

 طاهر علی‌محمدی 
   رئیس دانشگاه ایلام